zaterdag 31 mei 2008

Lanz

Van: Kirsten Oudermans [mailto:lanz@live.be]
Verzonden: donderdag 1 mei 2008 11:39
Aan: hoogmaatheide@telenet.be
Onderwerp: Lanz

Hallo iedereen,
Mijn naam is Lanz en ik ben geboren op 5 december als enig zoontje van Golden Retriever Astrid...
Met mij gaat (zoals te zien op de foto), alles heel goed.  Ik eet flink, speel heel veel en ga ook naar school om een beetje beter te leren luisteren...
Ik heb nog 4 zusjes en ik zou graag eens weten hoe het daarmee gaat!  Dus baasjes, stuur ook eens een foto naar deze site, zo kan ik eens kijken of ze ook zo flink gegroeid zijn als ik...  Ik kom ook zeker naar de wandeling die in september doorgaat via Hoogmaatheide, zo kan ik de rest van mijn familie ook nog eens zien!  Groetjes aan mama Astrid en aan Christa,
Lanz, Kim en Kirsten uit Verrebroek