zaterdag 23 mei 2009

Blij met onze zino !

Verzonden: zaterdag 23 mei 2009 15:26
Aan: hoogmaatheide@telenet.be


hallo hoogmaatheide,



Ik kan me nog goed herinneren,


de dag waarop Zino bij ons kwam.


Een dag vol vreugde en nieuwsgierigheid,


al die herinneringen aan hem zijn zo fijn !



Hij is me altijd trouw,


als ik weer thuis kom van school, wacht hij me op.


Als ik verdriet heb vrolijkt hij me op.


hij komt dan bij me zitten en laat mijn tranen verdwijnen.



Als ik naar hem kijk,


zijn mooie grote bruine ogen doen mij alles vergeten,


hij vrolijkt me op, en laat me zien hoe te leven.



honden zijn je altijd trouw,


daarom Hoogmaatheide,


zou ik jullie nogmaals dolgraag willen bedanken voor onze hond Zino,


een hond die we kochten bij jou !! super bedankt !!


grtjs jessy en natuurlijk een likje en een pootje van Zino x