donderdag 15 december 2011

berichtje uit nl van Beyko (weimeraner pup 11 wk)

Dag beste verzorgers,
 
jullie vroegen of ik nog een keer wat van me wilde laten horen.. mijn baasje zat nog even achter de pc en ik lig nu bij haar op schoot..
en dacht dan doen we nog maar even snel een mailtje naar mijn vriendjes in Belgie.
 
Ik heb het hier geweldig na mijn zin.
 
De terug reis heb ik geslapen tegen mijn nieuwe vrouwtje aan. We zijn zelfs al even bij de burger king geweest daar mocht ik ook mee naar binnen
want mijn baasjes hadden honger na zo'n lange reis. En wilden mij niet alleen laten.
 
Toen we thuis kwamen was er al visite. De broer van mijn baas had al een leuk huisje voor me neer gezet.. ik mag namelijk alle spullen
van mijn neefje lenen ;-) dus heb een leuke bench etc. Mijn neefje is vandaag geweest een duitse staander langhaar ook uit belgie hij is nu 1.5 jr oud. En kan al aardig met hem spelen. Heb van alle visite ook al veel speelgoed en lekkere koekjes gehad.

 

De eerste nacht mocht ik bij mijn baasjes op de kamer slapen.. op een deken naast het bed.. ik heb de hele nacht doorgeslapen en om half 5 werd ik waker gemaakt door mijn vrouwtje omdat ze vond dat ik er toch echt even uit moest. Nou ik braaf een plasje gedaan op het veldje naast het huis en toen snel weer naar mijn warme kleedje.

 

Vanmorgen was ik om half 8 wakker en nadat ik eerst met mijn bazin heb geknuffeld zijn we naar beneden gegaan hup de regen in en daarna kreeg ik mijn ontbijtje.

 

Eigenlijk heb ik tot nu toe niets stouts gedaan.. ik gedraag me zoals u vroeg/zei.. toen we weg gingen.

 

Mijn bazin is lekker de hele dag thuis bij mij.. dus we hebben alle tijd om aan elkaar te wennen..

 

Morgen mag ik mee naar de dierenarts.. best spannend maar ik ben een flinke vent dus alles zal wel goed zijn.

 

Mijn baasjes hadden nog getwijfeld of ze mijn broertje op zouden halen als hij beter is omdat ze het zo zielig vond

en.. dat hij alleen achter bleef. En een beetje ziek was. Maar zoals het nu lijkt blijf ik eerst lekker alleen want dan kunnen ze alle aandacht aan mij geven. En misschien in de toekomst krijg ik er wel een vriendje bij.. dan komen we zeker met z'n drietjes bij jullie langs om te kijken of er een passend vriendje voor me bij zit.

 

Binnenkort stuur ik jullie even een foto van mij met mijn nieuwe baas.. want ik kan jullie vertellen ik lijk wel een fotomodel ik mag steeds weer op de foto...

 

Veel liefs van een gelukkige weimeraner.. met de naam Beyko.

 

En bedankt voor alle goede zorgen heb het goed bij jullie gehad!

 

Liefs van Beyko en zijn baasjes